NAJBLIŻSZY MECZ ZAGŁĘBIA   [X]
Wyjazd:
Data: , godz.
R   E   K   L   A   M   A
  
MENU
 
KLUB
 
I ZESPÓŁ
 
ARCHIWUM MECZÓW
 
KONTAKT
 
 


Stokic w Zagłębiu?
Stokic w Zagłębiu?(27.06) Joco Stokic, 26-letni zawodnik z Bośni i Hercegowiny miał się znaleźć w orbicie zainteresowań KGHM Zagłębia Lubin - poinformował portal SportoweFakty.pl jeden z agentów piłkarza.

Czytaj artykuł

Kategoria: Transfery
Czytano 8793 razy | Wersja do wydruku

R E K L A M A
Ostatnie wydarzenia:

R E K L A M A

Pamiętasz ten mecz?

R E K L A M A

Wasze komentarze:
(27.06.2013 - 7:50) - dex (83.1.132.74).
no na yt fajnie gra.. ale duszan też dobrze grał na filmikach ;)
(27.06.2013 - 10:14) - cooldi (94.254.195.226).
Stokic - Djokic heh a poważnie myślę że będzie lepszy inny wiek no i gole strzela a nie jak Djokic przyszedł z nadzieja że się odblokuje
(27.06.2013 - 12:16) - bodinho (83.8.161.13).
kto ?? stokowiec ??? hehe kolejny wynalazek z YT
(27.06.2013 - 12:34) - KoloMolo (195.117.146.6).
Stokić - Djokić jakos to podobnie brzmi !!!!!!
(27.06.2013 - 12:40) - zili (95.160.7.115).
Stokić, Stokić... nie mamy raczej miłych doświadczeń z zawodnikami o podobnie brzmiących nazwiskach ;)
(27.06.2013 - 18:21) - xx (83.1.135.195).
sportowefakty-Przybecki i Piątek jadą na obóz do Austrii
(27.06.2013 - 19:45) - Eric (78.8.68.210).
haha Duszan to był ewenement jakiego nie było u nas z 30 lat:) gościu grał jak był by z łapanki spod knajpy latem spod parasola oderwany od kufla piwa -potrafisz grać w piłkę? -taaa potrafię! -to dawaj do Zagłębia!!! -dobra idę!!! no i był niezły kabaret z tego Duszana, wygladał jak by wiecznie przepity, no ale chyba drugi raz taki ewenement nie przytrafił by się, no chyba że za 30 lat. Widać że Stokic mimo wysokiego wzrostu bardzo zwrotny, oraz widać że myśli na boisku, kombinacyjna gra itd. może był by świetny duet z Papadopulosem?
(27.06.2013 - 20:02) - Eric (78.8.68.210).
Lecz wróciwszy do tematu zacnego Duszana, pomyślcie jakiego świetnego ma managera, mimo tak słabej gry w Zagłębiu, odszedł do bogatej i silnej ligi, do Arabii Saudyjskiej, grać u szejków i to w ekstraklasie, każdy z naszej ligi by chciał, swego czasu chcieli Guardiolę, oferowali dużo więcej niż placiła Barca, więc chylę czoła przed jego niezwykle utalentowanym managerem
(27.06.2013 - 20:13) - loop (83.5.235.54).
Poza tym: Stokić - Djokić ..przypadek ? Nie sądzę !
(28.06.2013 - 15:21) - rhplus (89.79.240.54).
Nie ma to jak robienie transferów za pomocą YouTube;)
(28.06.2013 - 20:44) - king sajz (178.180.49.222).
Z tych bałkanów ogólnie trafiamy na szrot,Djokić nawet strzelił milanowi ,a potem nie mógłm trafić kiepskiemu ślaskowi,Isailović dawał nadzieję ale tylko na chwilkę ,najlepszym był pomocnik który nie dostał szansy Osmanagić !
(1.07.2013 - 18:23) - baru (89.68.10.39).
http://www.wroclaw.sport.pl/sport-wroclaw/1,126709,14203956,Zaglebie_Lubin_podpisalo_kontrakt_ze_slowackim_obronca.html
(1.07.2013 - 21:51) - @king sajz (83.100.154.50).
zgodze sie z toba, k*rwa jak ja wtedy chcialem zeby wykupili Osmanagicia, gosciu byl poprostu zaje*isty, to jest kolejny pilkarz ktorego mi brak bo woleli oddac takiego Caiado czy Osmanagicia a wziasc hodura czy slobode!
(3.07.2013 - 15:08) - loop (89.70.144.235).
Co do Osmanagicia to nie do końca nie dostał szansy. Rozegrał 17 spotkań w naszych barwach i nie zanotował ani bramki, ani asysty. Więc nie było sensu pakowania kasy w zagranicznego piłkarza z takimi statystykami, skoro lepiej zainwestować w wychowanków.. Nieźle się zapowiadał, ale nie wypalił. Grał zbyt technicznie i odstawał siłowo.
 
Dodaj swój komentarz:
Pseudonim:

Email:

Treść komentarza:



Zamieszczając swój komentarz wyrażasz zgodę na jego ewentualne nieodpłatne opublikowanie (w całości lub fragmentach) w innych mediach, a w szczególności internecie, telewizji, radiu i prasie.
 
R   E   K   L   A   M   A